Ako to funguje

Chcete žiť zdravšie, jesť lepšie a hlavne pri tom chudnúť?
DietFreshMenu je Vašim ideálnym riešením za dostupnú cenu.

K dosiahnutiu úspechu je nutná
Vaša spolupráca!

Chudnutie je našou špecialitou. Či už potrebujete redukovať váhu pre nejakú udalosť, alebo máte dlhodobý cieľ schudnúť, DietFreshMenu je program, ktorý ponúka bezstresový, flexibilný a zároveň chutný spôsob stravovania. Spoločne s Vami naplánujeme denný príjem kalórií a dodáme krabičkovú diétu na dohodnuté miesto, do práce alebo trebárs aj domov.

Ponuka balíčkov

1

Vyberte vhodný program pre Vás...

Chcete schudnúť alebo len udržať váhu a jesť zdravo?


Vyberte vhodný program pre Vás tu...
 

2

Doprava

Vyberte spôsob a miesto dopravy

Môžete vybrať odvoz domov alebo si jedlo vyzdvihnúť
osobne
na výdajných miestach.
 

3

Odoslanie objednávky

Vyplňte údaje
a odošlite objednávku.

My sa Vám ozveme v priebehu 24 hodín.

4

Nebojte sa nás opýtať

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte!

e-mail: info@dietfreshmenu.cz

tel. +420 722 621 261

Správne stravovanie

ilustrační foto

Jedlo — naučte sa správne vyvážiť príjem a výdaj kalórií.

ilustrační foto

Pravidelnosť — najdôležitejšie je jesť pravidelne v menších vyvážených porciách a pritom nehladovieť.

ilustrační foto

Pohyb — chudnutie vždy kombinujte so zdravým pohybom. Posilníte organizmus aj vôľu dosiahnuť ciele.

ilustrační foto

Vyváženosť stravy — s DietFreshMenu dodajte telu správny pomer bielkovín, sacharidov, tukov a vitamínov.

ilustrační foto

Pitný režim — denne vypite 30 ml najlepšie nesladených tekutín na 1 kg váhy, v teplých obdobiach a pri športových aktivitách aj viac.

ilustrační foto

Relaxácia a dostatok spánku — 6 - 7 hodín spánku denne sú pre regeneráciu tela nevyhnutné, v priebehu dňa sa snažte relaxovať.

ilustrační foto

Alkohol — alkohol je kalorická bomba a výrazne zvýši Váš príjem denných kalórií. Preto ho radšej vynechajte.

ilustrační foto

Jedlo pred spaním — je rozšírená myšlienka, že večer nemáte jesť. Pre každého večer znamená iný čas, a preto, ak chodíte spať neskôr, aj v ten čas jedlo nevynechávajte a naposledy sa najedzte cca 2 hodiny pred spánkom.